Інноваційні педагогічні технології, які використовуються в освітньому процесі

Сучасна освіта потребує від фахівців професіоналізму, мобільності, здатності до творчого використання нової інформації та освітніх технологій на практиці. У ЗДО впроваджується інноваційна освітня діяльність, яка сприяє підвищенню якості освітнього процесу. Інноваційні педагогічні технології- це цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в освітню практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів. Вони охоплюють освітній процес ЗДО від визначення мети до результатів. Інноваційний потенціал дошкільного навчального закладу залежить від кількості педагогів, які з яскраво вираженим новаторським духом завжди першими сприймають нове як позитивне. Вони вміють розв'язувати нестандартні завдання, часто самі створюють досвід роботи і розробляють власні педагогічні інновації. Інноваційна компетентність педагога - це система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій у роботі з дітьми.

Компонентами інноваційної компетентності педагога ЗДО є:

- поінформованість про інноваційні педагогічні технології;

- належне володіння їх змістом і методикою;

- висока культура використання інновацій в освітній роботі;

- особиста переконаність у необхідності застосування інноваційних педагогічних технологій.

ПІБ педагога Посада Напрям роботи
Ляшук В.С. Завідувач Створення позитивного іміджу ДНЗ
Лемішко І.Ю. Вихователь-методист Активізація творчого потенціалу педагогів
Серган Н.В. Музичний керівник Розвиток музично ритмічних здібностей дошкільників
Захарова Т.О. Музичний керівник Розвиток співочих умінь та навичок дошкільників
Чередніченко А.І. Інструктор з фізичного виховання Навчання плавання дітей з методикою використання інноваційних технології
Баєва І.М. Вихователь Розвиток креативності у дошкільників засобами театралізації
Близнюк О.М. Вихователь Розвиток сенсорних здібностей дітей раннього віку
Блінова К.О. Вихователь Сенсорно-пізнавальний розвиток дітей третього року життя
Гладкова Е.С. Вихователь Дидактична гра як засіб формування звукової культури мовлення
Горєва Т.В. Вихователь Розвиток трудових навичок дошкільників
Ільченко П.А. Вихователь Ознайомлення дошкільників з навколишнім світом
Піскунова О.І. Вихователь Екологічна освіта дошкільників
Ковтун О.І. Вихователь Правове виховання дітей дошкільного віку
Сєрих С.В. Вихователь Морально-естетичне виховання дітей
Шеянова Т.В. Вихователь Створення умов для всебічного розвитку дошкільників
Рязанова ОА. Вихователь Розвиток творчості дошкільників нетрадиційними способами і прийомами зображувальної діяльності
Романишин О.К. Вихователь Розвиток мовлення дошкільників шляхом ознайомлення з історією, культурою і національними традиціями в умовах двомовності
Кiлькiсть переглядiв: 0