Напрямки фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ:
Основними завданнями фізичного виховання є:
У процесі фізичного виховання використовують такі засоби:
1) натуральні сили природи — сонце, повітря, воду;
2) організацію правильного режиму харчування, праці та відпочинку;
3) гігієнічну гімнастику;
4) гігієну догляду за тілом;
5) спортивні ігри, туризм, працю.
Усі названі засоби, які забезпечують фізичне виховання людини, слід використовувати комплексно з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей вихованців і матеріальних умов.
Ранок
У першій половині дня наша мета приділити увагу кожній дитині, створити у неї бадьорий, радісний настрій, викликати бажання зайнятися цікавою, корисною руховою діяльністю.
- Ранкова гімнастика
- Точковий масаж і дихальна гімнастика
- Пальчикові ігри
- Фізхвилинки, фізпаузи
Під час прогулянки максимально використовуємо природне оточення території закладу, парків міста, берегу річки. Подих рослин, аромати квітів, співи птахів, шелест трав розвивають органи відчуттів наших малят. Проводимо з дітьми індивідуальну роботу, організовуємо спільну рухову діяльність: 2-3 рухливі гри для закріплення рухових навичок; сюжетні рухливі ігри для автоматизації основних рухів; спортивні ігри і спортивні вправи; катання на санчатах, велосипедах.
ІІ половина дня
Після денного відпочинкупідтримуємо позитивний емоційний настрій, створений протягом дня, організовуємо активний відпочинок дітей. Для цього проводяться:
- Гімнастика після сну
- «Сухе» загартовування
- Ходьба по «доріжці здоров’я»
- Самомасаж за допомогою допоміжних індивідуальних засобів, міні-масажерів
- Самостійна рухова активність дітей з різними тренажерами
- Спортивні дозвілля, свята, розваги
Вечір
Проводяться малорухливі ігри, дихальні вправи, ігри зі спортивним інвентарем. Проводимо роботу з сім'єю з питань організації сумісної рухової активності батьків і дітей, участі батьків у фізкультурно-оздоровчих заходах нашого закладу, надаємо поради щодо використання здоров’язберігаючих технологій вдома.