/Files/images/metodichna_robota_2.jpg

методична тема

«Підвищення якості освіти шляхом забезпечення успішної соціалізації учнів та вихованців навчальних закладів району»

І етап

діагностико-теоретичний

/Files/images/Алгоритм упровадж. теми 2016-2021.gif

ІІ етап

Адаптаційно-корекційний

/Files/images/Алгоритм упровадж. теми 2017-2018.gif

Підведення
підсумків роботи над методичною темою:
«Підвищення якості освіти шляхом створення розвивального середовища у навчальних закладах Шевченківського району»
2011/2012 - 2015/2016 н.р.

/Files/images/картка 1.GIF

/Files/images/картка 2.GIF

/Files/images/картка 3.GIF

/Files/images/картка 4.GIF

/Files/images/картка 55.GIF

/Files/images/картка 6.GIF

/Files/images/картка 77.GIF

Етапи роботи над методичною темою:

І. Діагностико-теоретичний етап. Опанування теоретичних основ проблеми. 2011/2012 н.р.
ІІ. Адаптаційно - корекційний етап. Входження в проблему. 2012/2013 н.р.
ІІІ. Формувальний етап. Набуття власного досвіду. Реалізація проблеми. 2013/2014 н.р.
IV. Підсумковий етап. Дослідження результатів. Узагальнення досвіду. 2015/2016 н.р. 2014/2015 н.р.

Каталог матеріалів-експонатів
районної виставки педагогічної творчості
ДНЗ № 446

/Files/images/каталог1.GIF

/Files/images/каталог2.GIF

/Files/images/каталог3.GIF

/Files/images/каталог4.GIF

/Files/images/п6.jpg

Завданням методичної служби є:

* Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя,

* Стимулювання творчого потенціалу,

* Підвищення педагогічної культури вихователів;

* Вдосконалення педагогічної майстерності;

* Розвиток спеціальних умінь та навичок;

* Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Базується на принципах методичної роботи:

• Педагогічна співпраця з вихователем

• Робота в режимі довіри, доброзичливості

• Творча атмосфера, стимулювання творчої активності

• Принцип допоміжно-регульованого контролю

• Надання вихователеві права вибору

• Системність методичних заходів

• Принцип “Я-повідомлень” у спілкуванні

• Щоденна допомога

• Випереджальний характер методичної роботи.

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:

- курси підвищення кваліфікації;

- науково-практичні семінари;

- розв'язання актуальних освітніх проблем у творчих групах;

- узагальнення досвіду робіт педагогів.

Методична робота з кадрами

* Підвищення рівня фахової майстерності педагогів

* Курсова перепідготовка

* Атестація педагогів

* Наставництво

* Педради

* Семінари

* Консультації

* Колективні перегляди

* Робота творчої групи

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:

- круглий стіл, диспут, консультації;

- інтерактивні лекції;

- навчальні тренінги;

- семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп;

- вивчення структури та оснащення матеріального середовища;

- спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

Кiлькiсть переглядiв: 1