/Files/images/01.jpg

Робота зі зверненнями громадян

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», комунальним закладом «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 446 Харківської міської ради» (далі – ЗДО) проаналізовано роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року.

Упродовж І кварталу 2019 року надійшло 14 звернень громадян:

ЗДОСкаргиЗвернення
Виховання та навчання дітейПитання діяльності навчально-виховних закладівПитання про роботу (працевлаштування, звільнення ,тощо)Питання виробничого характеруПитання особистого характеруКолективні зверненняПитання з харчування
446-361-1-3

Упродовж 2018 року до КЗ "ДНЗ № 446" надійшло - 49 звернень:

- особисто – 45 звернень (звернення батьків вихованців закладу та педагогічних працівників ДНЗ)
- поштою – 4 звернення.

За 2018 рік:

- до завідувача на особистий прийом звернулося - 45 осіб;
- на особистий прийом до вихователя-методиста звернулося - 16 осіб;
- на особистий прийом до практичного психолога звернулося - 12 осіб;
- до сестри медичної старшої звернулося - 24 особи.
ЗДО Скарги Звернення
Виховання та навчання дітей Питання діяльності навчально-виховних закладів Питання про роботу (працевлаштування, звільнення ,тощо) Питання виробничого характеру Питання особистого характеру Колективні звернення Питання з харчування
446 - 12 14 10 - 4 - 5
Особливе місце займають звернення батьків дітей соціально незахищених категорій: це багатодітні сім’ї, малозабезпечені, внутрішньо переміщені, сім’ї дітей-інвалідів тощо.
Серед письмових звернень – запити на інформацію від запитувача Ємець Марини Сергіївни, відповіді на які були своєчасно надані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Кiлькiсть переглядiв: 100